Turistforeningens fotokonkurrence 2021

Deltag i årets fotokonkurrence og vind gavekort til Taastrup ByMidte

Årets tema:   Børn i Høje-Taastrup 

Konkurrencen løber frem til d. 20.oktober 2021

Høje- Taastrup Turistforening gentager succesen fra tidligere år i 2021.

Det er nemt at deltage.

Sådan skal du gøre:

  1. Tag et eller max 3 billeder af det valgte tema i Høje-Taastrup kommune. Motivet skal afspejde kommune. Det kan være et motiv eller en spændende detalje, som man normalt ikke lægger mærke til. Billedet skal viser at det er interessant at besøge kommunen – et billede, som viser at Høje-Taastrup er anderledes og en god kommune at bo og leve i.
  2. Brug sommeren til at finde og fotografere de bedste motiver og send dem til Høje-Taastrup Turistforening senest den 20. oktober 2021.
  3. Du sender billederne til os på mailadressen, lars.spatzek@kroppedal.dk  alternativt på adressen som findes på vor hjemmeside: turist@hojetaastrup.dk
  4. Ved fremsendelse giver du samtidig tilladelse til, at vi må kontakte dig med vort nyhedsbrev, hvor vi vil vise flere af de indsendte fotos – og du giver os tilladelse til at vi må anvende dit foto.
  5. Når vi har modtaget alle foto – vil en kompetent gruppe under ledelse af Lars Spatzek, udvælge de bedste tre foto. Gruppen består bl.a. af Borgmesteren Michael Ziegler, historiker Else Trier, dir. Flemming Jørgensen fra I&D Design og Web, Kasper Ellesøe fra Lokalavisen, Lars Spatzek fra Kroppedal Museum.
  6. Der er interessante præmier til de bedste fotoer:
    præmie: Gavekort til Taastrup ByMidte på kr. 3.000 præmie og 3. præmien er gavekort på hhv. 2.000 og 1.000 kr. til forretninger Taastrup ByMidte.
  7. Når vinderne er fundet, vil Høje-Taastrup Turistforening invitere alle deltagere og medlemmer af foreningen, til en interessant aften i Høje-Taastrup Kommune. Her vil alle indsendte foto blive vist og vinderne får overrakt deres præmier af Borgmester Michael Ziegler.

 

 

 

FOTOKONKURRENCE 2020 tema: Moderne arkitektur i Høje-Taastrup

Vinderne af Høje- Taastrup Turistforenings store fotokonkurrence 2020 er fundet

Ved et mini arrangement på Medborgerhuset d. 12.11. blev præmierne overragt til de 3 vindere. Borgmester Michael Ziegler holdt en fin tale om det gode initiativ med at få borgere til at vise hvad vores komune kan byde på.
Temaet i år var "Moderne arkitektur i Høje-Taastrup". 

Borgmesteren roste de 3 vindere og overrakte både diplomer og gavekort.

Her er de 3 vindere af årets fotokonkurrence:

1. præmie: Martin Johannsen

2. præmie: Ulrich Jakobsson

3. præmie: Jan Simonsen

 

 

 

Turistforeningens fotokonkurrence 2021

Deltag i årets fotokonkurrence og vind gavekort til Taastrup ByMidte

Årets tema: Børn i Høje-Taastrup 

 

Høje- Taastrup Turistforening gentager succesen igen i 2021.

Det er nemt at deltage.

Sådan skal du gøre:

  1. Tag et eller max 3 billeder af det valgte tema i Høje-Taastrup kommune. Motivet skal afspejde kommune. Det kan være et motiv eller en spændende detalje, som man normalt ikke lægger mærke til. Billedet skal viser at det er interessant at besøge kommunen – et billede, som viser at Høje-Taastrup er anderledes og en god kommune at bo og leve i.
  2. Brug sommeren til at finde og fotografere de bedste motiver og send dem til Høje-Taastrup Turistforening senest den 20. oktober 2021.
  3. Du sender billederne til os på mailadressen, lars.spatzek@kroppedal.dk  alternativt på adressen som findes på vor hjemmeside: turist@hojetaastrup.dk
  4. Ved fremsendelse giver du samtidig tilladelse til, at vi må kontakte dig med vort nyhedsbrev, hvor vi vil vise flere af de indsendte fotos – og du giver os tilladelse til at vi må anvende dit foto.
  5. Når vi har modtaget alle foto – vil en kompetent gruppe under ledelse af Lars Spatzek, udvælge de bedste tre foto. Gruppen består bl.a. af Borgmesteren Michael Ziegler, historiker Else Trier, dir. Flemming Jørgensen fra I&D Design og Web, Peter Erlitz fra Lokalavisen, Lars Spatzek fra Kroppedal Museum.
  6. Der er interessante præmier til de bedste fotoer:
    præmie: Gavekort til Taastrup ByMidte på kr. 3.000 præmie og 3. præmien er gavekort på hhv. 2.000 og 1.000 kr. til forretninger Taastrup ByMidte.
  7. Når vinderne er fundet, vil Høje-Taastrup Turistforening invitere alle deltagere og medlemmer af foreningen, til en interessant aften i Høje-Taastrup Kommune. Her vil alle indsendte foto blive vist og vinderne får overrakt deres præmier af Borgmester Michael Ziegler.

 

 

 

FOTOKONKURRENCE 2019 tema: Byliv i Høje-Taastrup

Vinderne af Høje- Taastrup Turistforenings store fotokonkurrence 2019 er fundet

Ved et hyggeligt arrangement på Rådhuset d. 28.11. blev præmierne overragt til de 3 vindere. Borgmester Michael Ziegler holdt en fin tale om det gode initiativ med at få borgere til at vise hvad vores komune kan byde på. Temaet i år var "Byliv i Høje-Taastrup". 

Borgmesteren roste de 3 vindere og overrakte både diplomer og gavekort.

Her er de 3 vindere af årets fotokonkurrence:

1 præmie: Ninna & Heidi Krogh

2 præmie: Jan Simonsen

3 præmie: Martin Johannesen

Turistforeningen takker borgmesteren for deltagelsen i præmieoverrækkelsen. Også tak til dommerkommiteen.

FOTOKONKURRENCE 2018 tema: De 14 landsbyer i Høje-Taastrup 

              1.praemie fotokonkurrence 2018   

Her er vinderbilledet i fotokonkurrencen 2018

Her er de 3 vindere af Turistforeningens store fotokonkurrence 2018

Ved et festligt arrangement på Quality Hotel d. 29. november 2018, overrakte borgmester Michael Ziegler præmier til de 3 vindere af Høje-Taastrup Turistforenings Fotokonkurrence 2018.

Her er de 3 vindere:

1. Præmie, 7 dage i autocamper, værdi kr. 12.000 blev vundet af Annette Millandt

2. Præmie, Gavekort til Taastrup ByMidte, værdi kr. 6.000 blev vundet af Pernille Hedeboe

3. Præmie, Gavekort til Taastrup ByMidte, værdi kr. 3.000 blev vundet af Jan Simonsen

Aftenen blev indledt af Else Trier som fortalte om de 14 landsbyer i Høje-Taastrup. Arrangementet sluttede med en lækker tapas-buffet.

Turistforeningen takker deltagere for det store fremmøde og til den store opbakningen til arrangementet. Også tak til det kompetente dommerpanel.